dolgu

AWT (Akustik Dalga Tedavisi)

Kadınlarda olduğu kadar erkeklerde de yaygınlaşmaya başlayan selülit sorunu için sürekli yeni uygulamalar ve teknikler geliştirilmektedir. Dünyada alınan başarılı sonuçlar nedeni ile popüler hale gelen AWT (akustik dalga tedavisi) yöntemi, ülkemizde de firmamız tarafından başarı ile uygulanmaktadır. Firmamız bu yöntem için geliştirilen en modern cihazlara ve eğitimli profesyonel kadrolara sahiptir.
Uygulamalarımızdan elde ettiğimiz başarılı sonuçlar ile % 100 müşteri memnuniyetini elde eden firmamız, bu yöntemin uygulanmasında da sektörün lideri ve öncüsü olmuştur. Firma olarak tüm uygulamalarımızı tamamen steril ortamlarda ve en üst seviyede hijyen kurallarını uygulayarak yapmaktayız. Ayrıca, uygulamalarımız gerektiği kadar sürelerle yapmakta ve müşterilerimizin bütçelerine en uygun koşullarda gerçekleştirmekteyiz.

AWT (Akustik Dalga Tedavisi) Nasıl Uygulanır?

AWT yöntemi, ağrı ve acı oluşturmadan yapılan güvenli ve konforlu bir selülit tedavi şeklidir. Uygulamamız, yaklaşık olarak 15 DK ile 45 dakika arasında gerçekleşmekte ve günlük hayata olumsuz hiç bir etkisi bulunmamaktadır. Firmamızın uygulama sonuçları, müşterilerimizin deri yapılarına göre de değişmekle beraber, en geç iki ay içinde görülmekte ve % 5 ile % 15 arasındaki oranlarla incelme görülmektedir.
Firma olarak uyguladığımız AWT (akustik dalga tedavisi) yönteminde, hiç bir ilave kimyasal madde kullanmamaktayız. Ayrıca lazer ve vakum cihazı gibi ağrı veren sistemleri de kullanmıyoruz. Uygulamamız ile derinin yaklaşık 5 ile 10 cm derinlerine kadar çok güçlü ses dalgaları göndererek, bu bölgelerde bulunan çukurluklara ulaşıyoruz ve sorunlu kısımların harekete geçerek yenileşmesini ve iyileşmesini sağlamaktayız. Gönderdiğimiz ses dalgaları yağların içinden de geçerek sorunları düzeltmektedir.

AWT (Akustik Dalga Tedavisi)'nin Faydaları Nelerdir?

Uyguladığımız dalga tedavisi ile şu faydaları elde etmekteyiz:
1. Selülitli bölgeleri daha da elastik hale getirip sıkılaşmasını sağlıyoruz
2. Selülitin düzelmesine engel olan fibroz bantların çözülmesini sağlıyoruz
3. Yağ dokularını azaltıyoruz
4. Kan dolaşımını güçlendiriyoruz
5. Metabolizmayı hızlandırıp, zayıflamaya katkıda bulunuyoruz
6. Kasları uyarıp, kondisyonlarını arttırıyoruz

Diğer Hususlar

Uygulama yaptığımız kişilere tedaviye geldikleri günlerde 4 litre diğer zamanlarda ise 3 litre su içmesini ve günde 20 dakika yürüyüş yapmalarını tavsiye ediyoruz. Özellikle kronik rahatsızlıkları ve operasyon geçirmiş olan hastalarımıza, uygulamaya başlamadan önce doktora danışmalarını önermekteyiz.