Cilt Lekeleri Neden Oluşur?

İnsan vücudunun birçok farklı noktasında çeşitli nedenlere bağlı olarak çıkan güneş lekeleri görüntü sebebiyle tercih edilmemektedir. Yaz aylarında daha çok ortaya çıksa da, kış aylarında güneş lekelenmeleri görülebilir. Cilt problemi olarak bilinene lekeler bazı sebeplerden dolayı bazı dönemlerde daha çok oluşabilir. Hanımların ortak sorusu, cilt lekeleri neden oluşur?

Cilt Lekelerinin Oluşum Nedenleri

Cilt lekeleri belirli bir yaştan sonra ortaya çıkan cilt problemidir. Güneşe maruz kalma, yanlış kozmetik seçimi ve yaşlılığa bağlı kırışıklıklardan dolayı ufak renk değişiklikleri ortaya çıkabilir. Cilt lekeleri ayrıca ilaç kullanımlarından dolayı da meydana gelebilir. Hanımların güzelleşmek uğruna yaptırdıkları peeling, lazer ve uygunsuz cilt bakımları özellikle yüz bölgesinde lekelenmelere sebep olmaktadır.

Doğru tedavi ve cilt bakımı ile cilt lekelerinden kurtulma şansı her zaman daha yüksektir. Cilt lekeleri neden oluşur? Sorusuyla hanımların kafası meşgul olması yerine doğru teknikler ve yöntemlerle daha parlak bir yüze kavuşmak hayal değildir. Bunun için firma olarak her türlü desteği sağlayarak hanımların güzelleşmesine yardımcı oluyoruz.

Ciltte Oluşan Lekelere Kesin Çözüm

Cilt lekelerinden kurtulmak için uzman hekimlerin veya güzellik uzmanlarının önerileri dikkate alınmalıdır. Melazma adı verilen güneş lekeleri genellikle yanak, alın ve yüz kısmının birçok noktasında açıkça görülebilir. Cilt tonuna göre kahverengi, siyah ve gri renklerde oluşan cilt lekelenmeleri güneş ışığına bağlı olarak meydana gelir. Korunmak için cilt yapısına uygun güneş kremi kullanmak, direk güneşe maruz kalmamak ve kaliteli kozmetik ürünleri kullanmak ile cilt lekeleri en aza indirilebilir.

Özel bakım, krem ve peelinglerle firmamızda cilt lekeleri tamamen ortadan kaldırılıyor. Uzmanlarımızın önerileriyle başlanan seanslar cilt lekeleri son bulana kadar devam etmektedir. Merkezimizde ilk değerlendirmeden sonra seans programları yapılıp işleme hemen başlanır. Kesin çözüm ise düzenli katılım her zaman önemlidir.

21 yıllık Tecrübe ve Sağlık Bakanlığına Bağlı Kurum

YUKARI