hydr

Hydrafacial

HYDRAFACİAL (HOLLYWOOD YILDIZLARININ CİLT BAKIMI)

Güzel ve sağlıklı bir cilt için temizlik en önemli unsurdur. Güneş, hava kirliliği, kimyasal ajanlar gibi çevresel faktörler ve stres gibi içsel faktörler cildin yıpranmasına, yaşlanmasına neden olur. Doğru ve cilt tipine özel temizlik sistemleri cildin bu hasralardan korunmasına yardımcı olur ve cildin yaşlanmasını geciktirir. HydraFacial MD sistemi özel bir teknoloji ile geliştirilmiş profesyonel bir cilt bakım sistemidir.

HydraFacial MD kimlere uygulanır?

HydraFacial MD her cilt tipi için kullanılabilen bir sistemdir. Yağlı ve akneli ciltlerde, lekeli ciltlerde, kuru ve allerjik ciltlerde profesyonel bir cilt temizliği için kullanılabilir.

HydraFacial MD nasıl uygulanır?

HydraFacial MD sisteminde 6 basamak bulunmaktadır:

• Cilt temizliği
  • Yüzeysel peeling
  • Derinlemesine peeling (özellikle yüzün T bölgesindeki sebum yapımını azaltmak için)
  • Yaşlanma karşıtı bakım (hyaluronik asit, peptidler ve antioksidanlar içeren bakım ürünü kullanılarak)
  • Nemlendirme

LED ışık tedavisi:

• Kırmızı LED: kollejen ve elastin yapımını sağlayarak cildi sıkılaştırır
  • Mavi LED: sivilceye neden olan P.acnes isimli bakterilerin yokedilmesini sağlar, yağlı ve akneli ciltlerde uygulanır

Hydra Facial sistemi bir hafta aralıklarla toplam 4 seans uygulanır. Sonraki seanslar 3-4 aylık aralıklar devam edilebilir.