Karbon Peeling

Peeling, cildin ölü hücrelerini temizleyen ve cildin gençleşmesini sağlayan en popüler ve en etkili kozmetik tedavilerden biridir. Karbon peeling ile cilt problemlerinizi çözmeye yardımcı olmaktayız. Karbon peelingin yoğun lazer ışığı sayesinde yüzünüzün gençleşmesini sağlamaktayız. Tedavi sırasın da cilt katmanlarına derinlemesine nüfuz eden karbon nano jeli ölü hücreleri ve aşırı sebumları uzaklaştırmaktadır. Düzenli bakım ile cildin elastikiyetini arttırmak için derinin yenilenmesini teşvik etmektedir. Karbon peeling cildin üst katmanını temizler, gözenekleri açar ve cilt dokusu rengini iyileştirir. Bu yöntem aynı zamanda akne izlerini azaltabilir ve cilt lipitleri metabolizmasını normal bir düzene sokmaktadır.

Tedavide İlk Aşama

İlk olarak, nano jeli temizlenmiş bölgeye uygulamaktayız. Nano jelimiz kuruduğunda işlemin başlatılması için, lazerin çalışması başlamaktadır. Lazer ve nano jel sinerjisi ölü hücrelerin uzaklaştırılmasını hızlandırmaktadır. İlk adım olarak cildin üst tabakasını temizlemekteyiz. İkinci adım da bir lazer ile elastin ve hyaluronik asit üretimini aktive etmekteyiz. Lazer karbon peelingi ağrısız rahat bir tedavi yöntemidir. Hasta sadece ılık bir dokunuş hissetmektedir.

Lazer karbon soyulmasının asıl avantajı, bazı cilt problemlerini kapatmak için kullanılabileceği gerçeğidir. Örneğin, cilt aynı anda hem yağlı hem de soluk olabilmektedir. Bu iki problem, önerilen cilt yağlılığı ve yaşlanmanın ilk belirtileri, lazerde karbon soyma işleminin gerçekleştirilmesinden sonra kaybolmaktadır.

Tedavi Protokolü

Tüm cilt analizi ve belirtileri işlemden önce çıkarılmalıdır. Ayrıca bir hasta, karboksilik asidin bireysel duyarlılığına sahip olup olmadığını bilmelidir. İşlem öncesi cilt antiseptikler ile temizlenir, daha sonra cilt bir nano jel maske ile kaplanır. Jel kuruduğunda, cilt lazerle tedavi edilmektedir.

İşlem Sonrası

İşlem bittikten 48 saat sonra cilt kızarıklığı görülebilir, ancak bir gecede kaybolmaktadır. İşlemden birkaç gün sonra kaşıntı görülebilmektedir. İyileşme işlemini hızlandırmak için nem kremi ürünleri kullanılabilir. Dekoratif kozmetikler karbon soyma işleminden sonra kullanılabilir, ancak pigmentasyondan kaçınmak için işlemden sonraki ilk 2-3 hafta içinde güneş ışınlarından kaçınmak gerekmektedir. İyi bir sonuç almak için 3 ila 5 arasında işlem yapılmalıdır, ancak bazı durumlarda 7 - 8 veya daha fazla işlem yapılması gerekmektedir.