nem

Nem Aşısı

Cilt kuruluğu ve nem kaybından şikayetçi olanlar için en güncel tedavi yöntemleri arasında sayılan nem aşısı kırışıklıkların oluşumu ve giderilmesinde de etkilidir. İhtiyaç duyduğu nemi kaybeden ciltlerde yaşanan hacim kaybı, cilt sağlığı ve güzelliğinin hızlı ve etkili bir şekilde bozulmasının temel nedenidir. En yeni teknolojiler arasından gösterilen uygulama ile cildin ihtiyaç duyduğu nem dengesi en ideal seviyede sağlanır.

Anlık etkisi kısa vadede görülen aşı, kalıcı etkisiyle uzun vadede de cilt sağlığının geri gelmesini ve aranan canlılığın günün her saati görünür olmasına katkı verir. İçeriği doğal olarak deride bulunan n-asetil glukozamin olan nem takviyesi, hiyalüronik asit üretimini destekleyerek günlük nemlendirici krem kullanımının çok üzerinde bir oluşumun harekete geçmesine yardımcı olur. Temel görevi suyu ve nemi tutmak olan nem aşısı, kırışıklıkların daha az görünür olmasını ve cilt sağlığı için gerekli olan tedavi desteğinin etkili ve kalıcı bir şekilde kurulmasını sağlar.

Cilde Doğal Bir Nem Dengesi Getiren Aşının Faydaları Nelerdir?

Cilt kuruluğundan kaynaklı olan ve cildi rahatsız eden gerilmelere eşlik eden; renksiz görünüm, pul pul döküntüler ve kırışıklık nem kayıpları önlenerek yumuşatılır ve gerginlik hissi azaltılır. Bu tedaviyi canlı ve sağlıklı bir görünüm takip ederken pürüzsüzlük de sürece eşlik eder. Canlılık kazanan cilt yapısı doğal rengine kavuşurken, elde edilen ipeksi doku gün boyu ilave bakım gerektirmeden gözle görünür hal alır.

Aşı uygulaması; ameliyatsız olarak gerçekleştirilen bir cilt estetiğidir. Nem aşısı uygulamasının tamamı yaklaşık olarak 20 dakika sürer. Operasyon sonrasında iyileşme 1 aya kadar uzasa da etkiler kısa vadede görülmeye başlar. Cilt yapısını dikkate alındığı zaman aşının etkisi 1 yıl boyunca kendini gösterir. Aşının etkisi geçmeye başladıkça cilt eski ve yıpranmış görünümüne geri döner. Uygulamadan istediği verimi alan kişilerin bu sürecin başında yeniden aşı yaptırması son derece yararlıdır. Uzman kadrolar eşliğinde verdiğimiz hizmetler kapsamında kişiye özel olarak belirlenen tedavi planları, son teknolojik donanımlar ve güncel tedavi uygulamaları eşliğinde gerçekleştirilir.

Aşı Ne Zaman Yapılmalıdır?

Özellikle yaz aylarında artan su kaybı, ramazan ayının yaşanmasıyla en tepe seviyeye ulaşır. Cilt kuruluğundan mat görünüme, kırışıklıklardan göz altında yaşanan çöküntülere kadar sebep olarak gösterilecek olan nem kaybı, ciltteki su depolarını doldurma etkisi gösteren nem aşısı tedavisiyle ortadan kaldırılabilir. Yanlış ve dengesiz beslenme, yetersiz uyku ve susuzluğun neden olduğu etkilerden korunmada kalıcı sonuçların elde edilmesini sağlayan uygulama sayesinde uzun vadeli tedavi sağlanarak yaşanan sıkıntılara kalıcı çözümler getirilebilir.

Lokal anestezi altında yapılan aşılama, ince uçlu iğneler kullanılarak deri altının desteklenmesi için kullanılır. Tek seansta tamamlanan tedavi yöntemi cildin eski görünümüne kavuşmasını sağlarken bir gençlik iksiri olarak da tanımlanabilir. Zamanın etkilerinin ortadan kaldıran ve kişinin duygusal durumunun pozitif etkilenmesine neden olan aşılama ile cilt ışıldar ve mutluluk yüzden anlaşılır.