orumcek

Örümcek Ağı

Örümcek Ağı Yüz Germe

Cilt, yaşlanmanın belirtilerini görüntü olarak belli etmektedir. Bu oluşumun sebebi Yüzümüzdeki hacminin azalması Yerçekimi ve kolajen azalması olarak gösterilebilir. Bu sorundan kurtulabilmek için de örümcek ağı yüz germe tedavisi ile uygulanabilir. Bu işlem eski zamanlarda farklı bir isimle bilinmekte olan aslında çok doğal olabilecek sonuçlar ortaya çıkaran farklı tiplerdeki ameliyat ipliklerinin kullanıldığı çok etkili bir germe operasyonudur. Bu tekniğin kontur lifti, Rus ipi gibi birden fazla ismi vardır. Bu teknik ameliyat iplerinin bir kanal yardımı ile sarkmış olan bölgelere yerleştirilmesi ve bu bölgelerin askıya alınması ile oluşmaktadır.

Bu işlem yapılırken iğneler kullanılır ve bu iğneler sayesinde vücut iplerle Reaksiyon gösterir ve bundan dolayı vücut içerisine bir aksiyon mekanizması oluşur. Bu aksiyon vücut tarafından algılanmaktadır ve bu algılama sonucunda vücut kolajen üretmektedir. Bu üretim sonucunda Tedavinin etkisi iki katına çıkmaktadır.

Örümcek Ağı Yüz Germe Nasıl Yapılır?

Bir doktor tarafından muayene edildikten sonra hastanın da isteği göz önünde bulundurularak en iyi sonuca ulaşabilmek için örümcek ağı yüz germe tedavisi uygulanabilir. Öncelikle bu uygulamaya başlayabilmek için işlemin yapılacağı alanın dikkatli bir biçimde temizlenmelidir. Bu temizleme cilde ve uygulamaya özel geliştirilmiş medikal kremler aracılığı ile yapılabilmektedir. Zamanında hastanenin hissedeceği acının azaltılabilmesi için özel kremler kullanılabilmektedir. Bu işleme lokal anestezi denilmektedir ve lokal anestezi etkisinin yaklaşık 20 dakika içinde göstermektedir. Lokal anestezi etkisini gösterdikten sonra işleme başlanabilir.

Daha önceden tasarlanmış olan ve uygulanmak istenen gerginliği göre uygun ipler yardımıyla istenilen yönlerde ve istenilen miktarda tedaviyi uygulanmaktadır. Bu Tedavinin doktor tarafından yapılması gerekmektedir Tedavinin yapılmış olan planına göre mikro iğneler kullanılır. Bu iğneler yardımı ile yaklaşık 100-300 arasında organik cilt altına yerleştirilir. Bu işlem Yaklaşık bir saat sürebilmektedir. İşlemi gerçekleştirebilmek için vücut ile uyumlu olan organik ipliklerden faydalanılmaktadır. Bu işlem yani örümcek ağı yüz germe hastalar tarafından en baş sıralarda tercih edilmektedir. Bunun nedeni beklenilenin üstünde olumlu sonuçlar vermesidir.

Örümcek Ağı Yüz Germenin Uygun Olma Durumu Nedir?

Yaşı normalden daha büyük olan ya da daha da fazla elastikiyet kaybı yaşamış olan ve de çokça derin kırışıklık sahibi olanlar için de farklı ameliyat iplikleri kullanılarak asma işlemi yapılır ve bu daha iyi sonuç vermektedir.

Yoğun iş temposunun içerisinde ciddi, bunun ile birlikte iyileşme süreci çok uzunca olan açık operasyonlardan kaçınmış olan ve maske gibi bir görüntüden çok nerede ise işlem görmemiş gibi doğal fakat çok daha enerjik olmak ve genç bir görünüme kavuşmak isteyen kişiler için biçilmiş bir kaftandır denilebilir. Bu örümcek ağı yüz germe işlemi, İnce şekilde bir dış cilt tabakası bulunan ya da yüzünde çokça düşük miktarda yağlar dokusu bulunan kişilere çok daha uygundur denilebilir. Çok ince ve çok hassas ya da çok gevşek dokuya sahip bir deriye ait olan kişilere uygulanabilir. Yüksek dereceli ve çok dramatik sonuçlar almak isteyen hastalara bu yöntem tavsiye edilebilir. Fazla derecede elastikiyetini kaybetmiş olan sarkmış ciltlere ve derinleşmiş olan yerleşmiş çizgiler hatta kırışıklıklara sahip olan kişiler için de uygundur.