Ozon Terapi

Birden fazla kullanım alanına sahip olan ve genellikle yaşlandırmayı geciktirmek amacı ile uygulanan ozon terapisi, son dönemlerin en çok tercih edilen terapi yöntemlerinden bir tanesi olarak bilinmektedir. Tedavi amaçlı da kullanılmakla beraber keyfi olarak alınabilen ozon terapi uygulama yöntemleri literatüre bakıldığı zaman 3 farklı seçenek ile uygulanabilmektedir. Ozon terapisini uygularken genellikle kullanılan yöntemler ise sınırlı olmakla beraber, merkezimiz bu hizmeti sizlere en iyi şekilde vermektedir.

Major Ozon Terapi

Bireyin vücudunda yer alan büyükçe bir toplardamara tetkik için kan alımı yapılır gibi iğne ile girilir ve yaklaşık 100 ila 150 ml kadar kan alınır. Herkese özel olarak hazırlanmış olan kan torbaları ya da vakumlu bir şişeye alınan kan, aynı miktardaki oksijen ile beraber ozonlanır. Ozon işleminin bitmesinin ardından yeniden damara girilerek yavaş bir şekilde vücuda entegre edilir. Ozon terapi uygulama yöntemleri arasında bu yöntem temel terapi yöntemi olarak bilinmektedir.

Minor Ozon Terapi

Major terapinin yapılmış olduğu damardan 2 ila 3 ml kadar kan alınır. Aynı miktardaki oksijen ile ozonlandıktan sonra kas içerisine enjekte edilir. Major tedavinin bir diğer kolu olarak bilinen minor ozon terapisinin farkı, direk kas içerisine enjekte edilmesidir. Bu uygulama yöntemi hastalığa göre değişkenlik göstermekle beraber her seansta uygulanmamaktadır. Hastalığın seyrine bakarak 3 seansta bir uygulama işlemini kişiye yapmaktayız.

Rektal Ozon Terapi

Uygulanması zor olmayan ozon terapi yöntemlerinden bir tanesi olarak bilinen Rektal ozon terapisi, düşünüldüğü kadar da rahatsız edici değildir. Çok ince bir boru ile beraber ozon ve oksijen karışımının makat bölgesinden vücut içerisine aktarılması bu yöntemin uygulanma şekli olarak tanımlanabilir. Ozon gazı aktarım işleminden sonra bireyin bağırsakları tarafından emilerek kana karışmaktadır.
Kimi hastalarda damar ya da damar yolunda sorun yaşandığı durumlarda bu yöntemi tercih etmekteyiz. Major ozon terapisi kadar etkili olduğu bilinen bu yöntem bireylerin düşündüklerinin aksine oldukça rahat bir şekilde uygulanabilmektedir. Yaptığımız ozon terapi yöntemlerinde bireyin hastalığına ve kan durumuna göre işlem gerçekleştirmekteyiz.