Ozon Terapi ve Uygulama Yöntemleri

Medikal alanda kullanılan ozonun bakteri, mantar ve virüs öldürücü özelliği olması sebebiyle ozon terapi ve uygulama yöntemleri kullanılarak, hastalıkların tedavisini yapan Fizyoestet firması yeni bir tedavi yönteminin faydalarına internet ve kendi kliniğinde uygulamalı olarak değinmektedir.

Fizyoestet firması olarak ozon ile tedavi merkezini 2000'li yıllardan bu yana kuran biz, ozon terapi cihazları ve ilgili malzemeleri ile sağlık sorunlarını tedavi ediyoruz.

Ozon İle Tedavideki Amaç

Fizyoestet adı ile hizmet veren firmamız ozon terapi ve uygulama yöntemleri uygulamasının pek çok bakteriyel hastalıkların tedavisinde olumlu sonuçlar verdiğini klinik çalışmalar ile test etmiştir. Bu tedavi yöntemi ile ozonun insana yönelik faydaları gün ışığına çıkarılmış ve bilimsel kullanımı ile küçük dozlarda uygulandığında vücudun serbest radikal ve antioksidanlarını yok etmeye çalışan enzimleri faal hale getirdiği gözlemlenmiştir.

Ozon Terapi Hangi Hastalıklarda Kullanılır

Kan dolaşımını artırma etkisi gözlemlenen ve vücudun organik yapısını faal etmekte yardımcı olan ozon terapi bağışıklık sistemini de güçlendirmektedir. Bunun dışında;

• Geriatrik hastalıklardan sayılan dolaşım bozuklukları tedavisinde
  • Bakteri, mantar ve virüslerin sebep olduğu hastalık tedavisinde
  • Uçuk, hepatit ve karaciğer hastalıklarında
  • İyileşme süreci zor ve uzun aşamalı olan enfeksiyon yaralarında, açık yaralarda
  • Proklit, kolit gibi bağırsak kurtçuklarının tedavisinde

Yanıklarda ve en önemlisi kanser tedavisinde yardımcı tedavi olarak kullanılmaktadır.

Uygulanan Tedavi Yöntemleri

Ozonun solunma yolu ile karaciğerde önemli sorunlara yol açtığı bilinmekle birlikte Fizyoestet firma bünyemizde bulunan profesyonel elemanlarımız bilinçli bir ozon terapi ve uygulama yöntemleri için yapılan klinik çalışmaların onaylanmış uygulamalarını baz almaktadırlar. Bu uygulamalar

• Majör otohemoterapi hastandan alınan kana ozon eklenerek hastaya yeniden enjekte edilmesi.
  • Minör Otohemoterapi: Majör uygulama yönteminin bir benzeri
  • Eksternal tedavi: Kapalı bir ortamda ozonun vücutta hasta yüzeylerde dolaşımını sağlamak
  • Rektal ya da vajinal ozon uygulaması
  • Eklem içine ozon enjeksiyonudur.

21 yıllık Tecrübe ve Sağlık Bakanlığına Bağlı Kurum

YUKARI