PRP Gençleşme

Prp Gençleşme

Teknolojinin gelişmesiyle birlikte cilt ile ilgili tedavi yöntemlerinde devrim niteliğinde yenilikler yaşanıyor. Cilt sorunlarının farklı sebepleri olabiliyor. Yaşlanma nedeniyle kırışıklıklar, güneş ışınlarının etkisiyle artan lekeler, sivilcelerin yarattığı kalıcı olduğu düşünülen izler, çok sayıda ben oluşumu gibi sorunlar artık prp gençleşme sayesinde kolay bir şekilde tedavi edilebiliyor. Birbirinden etkili pek çok yöntem bulunuyor.

Tedavinin İlk Aşaması

Tedavi olmayı düşünen kişiler için ilk olarak kan verme aşaması geliyor. Kan tahlillerinin alanında uzman kişilerce incelenmesinin ardından, prp gençleşme tedavisine uygun bir profil olup olmadığına karar veriliyor. Hormonal açıdan bir problem ya da altta yatan ciddi bir hastalık olmadığı durumlarda, tedaviye başlanıyor. Polikistik over ya da bazı hormonal hastalıklara sahip kişilerde bu yöntem kalıcı bir etki sağlamıyor. Bu tür hastalıklar ciltteki lekelerin oluşumuna sebep olduğundan, hastalığın tedavi edilmemesi sorunların tekrarlanmasına neden oluyor. Polikistik over sendromundan muzdarip olan kişiler için ise, henüz bir tedavi bulunamadığından bu yöntem tercih edilmiyor.

Tedavi Nasıl Yapılır?

Prp gençleşme tedavisinde, hastanın kendi kanı ayrıştırılarak kendisine enjekte ediliyor. Sağlıklı ve onarıcı kan hücrelerinin deri altına tekrar enjekte edilmesi, cildin onarımını hızlandırıyor. Dışarıdan yabancı bir maddenin cilde zarar vermemesi de tedavinin en avantajlı taraflarından. Vücudun herhangi bir bölgesinde yer alan cilt problemlerinde bu yöntem kullanılıyor. Genellikle yüz için tercih edilen bu tedavi, ince ya da derin kırışıklıkların giderilmesinde oldukça başarılı.

Exoderm adı verilen, cildin çeşitli kimyasal maddelerle soyularak yenilenmesini amaçlayan operasyon sonrasında da kullanılabilen tedavi, tek başına da yaptırılıyor. Uygulamanın başarılı olmasını sağlayan en önemli detay, kişinin kendi kanının enjekte edilmesi. İnsan vücudunda olası tehlike ve hastalıklardan korunabilmek için bulunan bağışıklık sistemi, belli bir noktaya kadar savaş veriyor. Bir aşamadan sonra ise, bu sistem etkisiz kalıyor. Cilt sorunlarında da cilt altında yer alan kan hücrelerinin yeterli onarımı sağlamaması söz konusu olabilir. Bu durumlarda, dışarıdan müdahale edilerek, cildin kendi kendini onarması için bir etki yaratmak gerekiyor.

Tedavide Ağrı Veya Acı Hissedilir Mi?

Daha genç ve güzel bir cilde sahip olmak isteyenler tarafından kullanılan bu tedavi yöntemi sırasında herhangi bir acı hissedilmiyor. Uygulanacak olan bölgeye, tedavi öncesinde sürülen uyuşturucu kremler acı hissedilmemesini sağlıyor. Uygulama sonrasında da herhangi bir acı olmuyor. Ciltte bazı bölgelerde kızarıklık ve yanma bir iki gün kadar sürebiliyor. Beklenen bir etki olması nedeniyle, bu şikayetlerle karşılaşıldığında endişe edilmesi gerekmiyor. Tamamen güvenli bir yöntem olan prp gençleşme uzun yıllardır dünyanın farklı bölgelerinde kullanılıyor. Çok sayıda kişi tarafından tercih edilen yöntem kadınlar tarafından da erkekler tarafından da tercih ediliyor. Sağlıklı ve daha genç bir görünüme sahip olmak isteyen herkese bu yöntem öneriliyor. Ancak, uygulayıcı kişilerin alanında uzman olması önem taşıyor.