prp

Prp Saç Dökülmesi Tedavisi

Prp tedavisi kendi kanıyla insana iyileşme ve güzellik imkanı sağlamaktadır. Hiç bir ilaç kullanılmamakta olup sadece kendi kanını kullanarak hastalara şifa veren bir tedavi yöntemidir. Bu sayede hücre yenilemelerini hızlandırılmakta olup cildin kendini yenilemesini sağlayarak hasta dokuların iyileşmesini de sağlamaktadır.

Prp Saç Dökülmesi Tedavisi Yapılışı

Günlük olarak herkesin saçları dökülmekte olup dökülme sayısının 150’yi geçmesi halinde dikkat edilmesi gerekmektedir. Prp saç dökülmesi tedavisi öncelikle hastanın kanını alma işlemi ile başlamaktadır. Kanın alınmasının ardından özel bir aletten kan geçirilerek hazırlanmaktadır. Kan kendi içerisinde ayrılarak beyaz ve kırmızı kan hücreleri ayrıştırılmaktadır. Saç dökülmesi yaşanan bölgeye ayrışan yaklaşık 10 cc kırmızı kan hücreleri küçük acı vermeyen iğnelerle saç derisine tekrar enjekte edilmektedir.Tedavi yaklaşık 30 dakika sürmekte olup hiç bir acı hissi olmadan tedavi edilebilmektedir. Tedavi sonrasında herhangi bir iz kalmamakta olup günlük hayata kolaylıkla devam edilebilmektedir. Prp saç dökülmesi tedavisi yaklaşık olarak 15 gün arayla gerçekleşmektedir. 3 ya da 4 ay içerisinde tedavi süreci tamamlanabilmektedir. Tedavinin tamamlanmasının ardından yılda bir ya da iki seans tedavi tekrarlanabilmektedir. Tedavinin ardından ilk gün hafif baş ağrısı hissedilebilmekte olup hafif bir ağrı kesici ile rahatlama sağlanabilmektedir. İlk gün tedavinin ardından güneş ışınlarına uzun süre maruz kalma ve banyo yapma, denize girme tavsiye edilmemektedir.

Prp Saç Dökülmesi Tedavisi Faydaları

Tedavi yapılan her kişinin tedavide kendi kanı kullanılması sayesinde hiçbir alerjik yan etki bu sayede görülmemektedir. Saç derisinde yara ya da iz oluşturmaması sayesinde de kolaylık sağlamaktadır. Özellikle erkeklerde androjen hormonunun salgılanmasının artması sebebiyle saç dökülmesi artmakta ve saçların daha cansız olmasına neden olmaktadır. Direk saç köklerine enjeksiyon yapılmasından dolayı saç kökleri uyandırılmaktadır. Kadınlarda ise genetik faktörlere bağlı olarak saçlarda azalma yaşanmakta olup saçların kısaltılmasına gerek kalmadan uygulanabilmektedir. Prp saç dökülmesi tedavisi diğer saç dökülmesi tedavilerine nazaran daha etkili bir tedavi yöntemidir fakat tedavinin olumlu etkileri daha uzun vadede etkisini göstermektedir.Tedavi kolaylıkla diğer mezoterapi ya da saç ekimi gibi saç tedavileri ile uygulanabilmektedir. Hatta incelemeler sonucunda diğer tedavilerin etkilerini olumlu yönde artırabilmektedir. Saç dökülmesi yaşamayan kişilere uygulanması durumunda da kişilerin saçlarının kalıcılığını artırmakta olup saç ömrü yaklaşık 5 katına kadar artmaktadır. Prp saç dökülmesi tedavisi Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış olarak kullanılan bir tedavi yöntemidir. Tedavinin uzman doktorlarca uygulanması oldukça önemli olup işlemler kaliteli prp kitleri ile uygulanmalıdır.

Prp Saç Dökülmesi Kimlerde Uygulanamamaktadır

Uygulama herhangi bir yaş sınırı bulunmadan her yaş aralığındaki kişilere uygulanabilmektedir. Kan sulandırıcı ilaç kullanan kişilerde tedavi uygulaması tavsiye edilmemektedir. Ayrıca kanser hastalarında, kan hastalıkları bulunan kişilerde özellikle enfeksiyon hastalığı bulunan kişilere uygulanamamaktadır. Hamile ve emziren kadınlara uygulama da tavsiye edilmemektedir.