radyofrekans

Radyofrekans

Radyofrekans Bölgesel İncelme Hakkında

Zayıflama ve sarkma problemleri için radyofrekans bölgesel incelme metodu son yıllarda kullanılan metotların başında gelmektedir. Bu metot sayesinde bölgesel yağlanma, selülit ve yüz bölgesinde yaşanacak sarkmalara çözüm sunmaktadır. Bu yöntemin çalışma prensibi vücuttaki su molekülleri ve iyonların radyo dalgaları ile harekete geçirilmesine dayanmaktadır. Bu hareketlenme radyo dalgalarının uygulandığı bölgede ısı ve enerji açığa çıkarmaktadır.Isıtılan cilt ve cilt altı dokulardaki istenmeyen yağ tabakası parçalanmaktadır. Parçalanan bu yağ doku lenf kanalları yardımı ile vücuttan atılmaktadır. Kusurlu ve tedavi edilmesi istenen cilt bölgesinde ısının 41 ila 43 derece arasına radyofrekans bölgesel incelme metoduyla getirilmektedir. Hedeflenen cilt bölgesinin yüzeyinde yaşanan bu sıcaklık cildin alt katmanlarında 50 ila 55 dereceye kadar ulaşmaktadır. Bu yöntem sayesinde bölgedeki yağ hücrelerinin hacimlerinin küçülmesi sağlanmaktadır. Bu sayede bölgede incelme sağlanacaktır.

Radyofrekans Bölgesel İncelmenin Uygulama Yöntemi

Bu tedavi yöntemi vücuda üç çeşit etki oluşturmaktadır. Bu etkiler vücudun istenen bölgesine yönlendirilebilmektedir. Bu etkiler;

-Temel etki vücutta bulunan yağ dokuların yüksek oranda su tutmasından yararlanılmaktadır. Bu nedenle radyofrekans bölgesel incelme istenen bölgeye uygulanarak daha derinlere değil sadece problemli bölgede etki eder. Yağ doku eriyerek vücuttan atılır.

-Tamamlayıcı etki ile vücuttaki kollajen dokunun yenilenmesi etkisinden yararlanılmaktadır. Mevcut kollajen doku tedavi esnasında parçalanarak vücuttan atılır. Yeni doku vücut tarafından üretilerek genç bir görünüm kazanılır.

-Destekleyici etki ile bağ dokunun uyarılarak vücudun sıkılaşmasını ve gergin görünmesi sağlanmaktadır. Uygulama kırışıklıkları gidermektedir.

Radyofrekansın Bölgesel İncelmenin Vücuttaki Etkileri

Dolaşım sisteminin bozulması nedeniyle oluşan bölgesel yağ birikiminin etkilerinin azaltılması için damar lenf dolaşımının hareketinin hızlandırılmaktadır. Drenaj sisteminde düzelme sağlamaktadır. Bu sistemdeki düzelme yağlanan metabolizmanın hızlandırması sonucunu doğurmaktadır. Bölgedeki metabolizmanın hızlandırılması kaslardaki sıkılaşma sağladığından kaslarda toparlanma yaşanacaktır. Bu etkilerin yaşanması ile selülitlerin tedavi edilmesi, vücudun sıkılaşması, bölgesel yağın parçalanması, dolaşım sisteminin düzelmesi, vücuttan toksinlerin atılması sağlanabilmektedir. Radyofrekans bölgesel incelme yöntemi ile cilt altındaki dokunun düzeltilmesinin yanı sıra cilt yüzeyinde de düzelme görülmektedir. Radyofrekans uygulanan bölgede tedavinin etkisi iki yıl kadar sürmektedir. Tamamen cilt yüzeyinin üzerinden yapılan bir tedavi olması nedeniyle vücutta herhangi bir iz ve işaret oluşmamaktadır. Bu yöntem her yaşta kişinin cilt yapısına uygulandığından cerrahi müdahale öncesi tercih edilen bir yöntemdir. İhtiyaç duyulması halinde 1 ile 1.5 yıl arasında seansın yenilenebilmektedir.

Radyofrekans Bölgesel İncelme Uygulama Süresi

Bölgesel inceleme süresi boyunca uygulanan bölgede veya vücut genelinde ağrı ve acı hissedilmemektedir. Normal durumlarda tedavinin gelişimine bağlı olarak değişmekle birlikte haftada 2 defa ve bir ay süre ile uygulamaya başlanmaktadır. Vücut bölgesinin özelliğine bağlı olarak seans sürelerinde değişiklik gösterilmektedir. Seans süresi kalça ve bacak bölgesinde 45 dakika, basen ve göbek bölgesinde ise 20 ila 40 dakika arasında olmaktadır.